Ajuda’ns equipant, il·luminant o construint futur

El maig de 2017 la Fundació Paideia va adquirir un local al carrer Floridablanca a l’Eixample de Barcelona després que l’espai del Centre Ocupacional Paideia situat a Les Corts es quedés petit davant la creixent necessitat de noves places. El nou espai està previst que s’inauguri durant el segon trimestre de l’any i tindrà capacitat per a 100 usuaris, però per tal d’oferir uns equipaments de qualitat necessitem el teu suport.

Amb l’objectiu d’aconseguir recursos per al nou Taller, hem posat en marxa la campanya “Ajuda’ns equipant, il·luminant o construint futur” dirigida a totes aquelles persones que vulguin aportar el seu gra de sorra amb un donatiu a la Fundació Paideia.

L’ampliació del Taller Ocupacional Paideia permetrà donar oportunitats de futur a joves d’entre 18 i 25 anys i donar continuïtat al projecte educatiu i de inclusió laboral després de l’etapa escolar. Per fer realitat aquest projecte ens cal el teu ajut.

Els donatius es poden deduir fiscalment; per exemple, si la teva aportació és de 150€, podràs deduir-te un 75% a la propera renda i et retornaran 112’50€. El cost real per a tu haurà estat de 37’50€.

Per poder informar l’Agència Tributària de l’import de la teva quota o donatiu és imprescindible que ens facilitis el teu nom, cognoms, DNI, domicili, import del donatiu, data i mitjà de pagament. Pots enviar un e-mail a: fundacio.paideia@paideia.cat indicant com a referència “Dades fiscals de donatiu Fundació Paideia”.

De conformitat amb la Llei Orgànica 15/1999 de 13 de desembre, de Protecció de Dades de caràcter personal, t’informem que les teves dades de caràcter personal s’incorporaran al fitxer del qual és responsable FUNDACIÓ PAIDEIA, i que autoritzes el seu tractament amb la finalitat de gestió de les dades dels socis i col·laboradors de la Fundació per a les donacions, així com per a l’enviament d’informació relativa al funcionament de la Fundació i per a comunicacions posteriors si no us oposeu a aquest tractament.

Les dades no seran cedides a persones físiques ni jurídiques públiques o privades sense el teu consentiment o si no ho autoritza una llei. Així mateix t’informem de la possibilitat d’exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició, mitjançant petició escrita a FUNDACIÓ PAIDEIA, Carrer del Montnegre, 36-42, 08029 Barcelona, o al correu electrònic fundacio.paideia@paideia.cat.