L’any 2006, poc després de la creació del Centre Ocupacional Les Corts, va sorgir la inquietud de cobrir les necessitats d’oci dels nois i noies que hi treballaven un cop acabava  el seu horari laboral.

Per cobrir aquesta necessitat es crea el concepte del "Club", un espai dins el centre en el qual s’organitzen diverses activitats pensades per al temps de lleure, on cada usuari pot escollir les que més li agraden. Les diferents propostes es duen a terme les tardes de dilluns a dijous i estan adreçades a joves amb discapacitat a partir de 16 anys.

El Club organitza activitats tan variades com: dansa, petanca, manualitats, musicoteràpia, taller de cuina, avui sortim, esport de manteniment, etc.

Des de la creació de la Fundació, el Club depèn d’aquesta entitat i rep el suport de la Diputació de Barcelona.

Podeu trobar més informació i fotografies de les diferents activitats al blog del Club.