Davant el projecte de la construcció d’una nova escola, que millorarà i ampliarà els serveis que prestem, incrementarà el nombre d’alumnes que atenen, i ens permetrà engegar altres serveis externs, l’Associació de Pares va decidir crear la FUNDACIÓ PAIDEIA, una entitat que aglutina els esforços que realitza tot el col·lectiu Paideia: pares d’alumnes i ex alumnes, professionals, col·laboradors, empreses,... i en la qual tots ens sentim representats.

ESTAT ACTUAL DEL PROJECTE

Durant el curs passat es va seleccionar el projecte arquitectònic que millor s’ajustava a les necessitats del nou centre, tant pel que fa a instal·lacions, materials, disseny i pressupost.
Finalment es va escollir a l'empresa d'arquitectes Pich Aguilera.

Al llarg de l’any, una comissió de pares i professors, s’ha reunit amb els arquitectes responsables de la obra, per tal de perfilar, millorar i arribar a acords que optimitzessin la construcció.

El juny del 2013, va quedar totalment definits els espais interiors i les terrasses, i estem en procés de discutir materials decoratius i de façana.

Simultàniament, estem a la espera d’aconseguir el crèdit a la Caixa que ho faria possible, tot i que estem decidits a iniciar les obres tan aviat aconseguim els permisos necessaris, amb la “seguretat” que aconseguirem el capital.

Per garantir la correcció de les obres, a més de l’aparellador que aporta l’empresa Pich Aguilera, des de la Fundació és va veure la necessitat de tenir encara més tranquil·litat comptant amb en Manel Medina, que realitzarà la funció de project mànager en nom de la propietat.

També s’han analitzat les diverses empreses constructores que durien a terme la construcció. Després d’una primera selecció, van quedar 8 empreses que complien els requisits necessaris.

Aquestes empreses es van entrevistar amb els dos projects mànagers, que després de valorar-les, van arribar a la conclusió que dues eren les finalistes. Finalment l'empresa constructora Pérez Villora serà la que dirà aterme el projecte.

El dia 11 d'octubre varem posar la 1ª pedra en un acta força emotiu presidit per el Sr Antoni Vives, regidor del districte de Les Corts i altres autoritats, on els alumnes, desprès de llegir un seguit de dessitjos per la nova escola van tirar una palada de sorra cadascun al forat de la primera pedra

El 4 de febrer han començat les obres amb el tancament del perímetre.

Per una informació actualitzada podeu visitar el bloc del cole9.