L’Associació Catalana de Pàdel Adaptat “PÓdel Per Tothom”  neix l’octubre de 2013 de duess vocacions: el pàdel i la social.

La iniciativa té la vocació de fer arribar el pàdel a totes aquelles persones que el vulgui practicar, independentment de les seves capacitats físiques i intel·lectuals.

PPT dedica recursos propis i d’altres entitats col.laboradores per aconseguir que aquestes persones puguin practicar esport. Actualment, la Fundació Paideia és l'sponsor principal, però també donen el seu suport Coca-Cola, l'Hotel ABBA Garden, Padelmania i Akaser.

PPT té una Escola de Pàdel Adaptat per a que els nens i nenes a partir de 6 anys puguin dedicar part del seu temps lliure a l’aprenentatge i pràctica del pàdel.