Al setembre de 2011 es va signar el conveni de col·laboració amb l’ajuntament de Santa Maria de Palautordera, pel qual es cedia a la Fundació Paideia un solar de 4000 m2 situat a un km. d’aquesta població, on es construirien un Taller Ocupacional d’unes 40 places i una Llar Residència per a 22 usuaris.

El pas següent va ser establir contacte amb Benestar i Família amb la directora general de l’ICASS, Carmela Fortuny, que ens va encoratjar pel projecte i va dir que aquests estava en el seu “mapa de prioritats”, però que no ens podrien confirmar el import del seu ajut econòmic ni la data en la que se’ns atorgaria. Per tant, restem a l’espera de saber amb quant comptem i quins són els passos a seguir per part de la Fundació per aconseguir el finançament necessari.

Al mateix temps, però, hem seguit treballant en el projecte constructiu del que ja s’ha elaborat el projecte bàsic i s’han fet les gestions necessàries per tal de confirmar la correcció de la seva execució en el moment que tinguem el capital per dur-lo a terme.