Temps per Tu és un programa impulsat per l'Ajuntament de Barcelona que ofereix activitats d’oci a joves i adults amb discapacitat.

L'estiu de 2012 es va realitzar una experiència pilot que va ser valorada de manera molt positiva per les famílies i els participants. Gràcies a la bona rebuda, al llarg del curs, la iniciativa es va anar ampliant a la resta de districtes de la ciutat. Al nostre, Les Corts, hi ha dos tipus d’activitats diferents. La primera consisteix en un taller d’arts escèniques i la segona en la creació d’un grup per a participar en activitats d'oci, la coordinació de la qual és responsabilitat de la Fundació Paideia.

El grup d'oci de Les Corts es reuneix els dissabtes, de manera quinzenal, des de les 16:30h a les 20:00h al Centre Cívic Can Deu (Plaça de la Concòrdia nº13). És una activitat gratuïta; les famílies només assumeixen el pagament del transport i de les activitats amb cost associat.

Els objectius principals que cerquem són els següents:

• Garantir el dret a l’oci i al lleure.
  • Formar part d’un grup fora de les activitats diàries (escola o taller).
  • Aprendre a decidir sobre el propi oci.
  • Participar i gaudir de les ofertes lúdiques de la ciutat.
  • Oferir temps personal a les famílies amb joves i adults amb discapacitat

Les activitats que es realitzen han estat proposades pels nois i noies del grup: anar al cinema, a jugar a bitlles, al Museu de la Xocolata, al karaoke, a la Fira de Santa Llúcia en són alguns exemples. A més a més, els nois van proposar la creació d’un bloc per compartir les fotografies que realitzem durant les sortides.